FAQ

Hoe kan ik een bestelling doorgeven?


*U kunt uw bestelling doorgeven via Internet op onze site: www.COOKage.be 24 uur per dag, 7 dagen per week.
*De bestelling wordt per e-mail bevestigd zodra wij van de bank een bevestiging hebben van uw betaling.
*Het aanvaarden van de bestelling door de verkoper houdt in hoofde van de verkoper geen enkele verplichting tot installatie van de goederen in.
*U ontvangt een factuur met overzicht van uw bestelling en bevestiging van uw betaling per e-mail.

Hoe kan ik contact opnemen met COOKage?
*Stuur een mail naar  info@COOKage.be
*Stuur een sms naar + 32 (0) 485 691189                                                                   *Bel naar + 32 (0) 485 691189


Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?
*Als u een bestelling geplaatst hebt maar van uw bestelling wil afzien, kunt u deze bestelling kosteloos annuleren. Dit kan voor zover uw bestelling nog niet betaald is. U kunt uw bestelling annuleren door een e-mail sturen naar info@COOKage.be.
*Heeft u net betaald en wil u uw bestelling annuleren, neem dan zo snel mogelijk contact op met onze info@COOKage.be. Als uw bestelling nog niet verwerkt is, kunnen we kosteloos annuleren. Eens uw bestelling verwerkt is kan u geen annulatie meer vragen.
*Van zodra uw bestelling geleverd is kan u beroep doen op uw verzakingsrecht. Zie hiervoor artikel 10.
*Een bestelling wordt automatisch geannuleerd als wij uw betaling, 6 werkdagen na het plaatsen van uw bestelling, niet ontvangen hebben.

Zijn de vermelde prijzen incl BTW?
*De producten die we verkopen zijn onderhevig aan het Belgische BTW stelsel. We vermelden onze prijzen inclusief Btw op onze site.

Wat als een product niet beschikbaar is?
*We kunnen uw bestelling verwerken afhankelijk van de beschikbare voorraden. Mocht een besteld product uitzondelijk niet voorradig zijn, dan verplichten wij ons ertoe u hiervan per mail op de hoogte te brengen binnen 2 werkdagen na het bevestigen van de betaling en meteen te vermelden binnen hoeveel tijd het product aan u geleverd kan worden.
*Uitzonderlijk kunnen producten tijdelijk niet beschikbaar zijn, dan worden de wel beschikbare producten opgestuurd.
*Ter vervanging van het niet beschikbare product stellen wij u een product van gelijkwaardige kwaliteit en prijs voor. Als u het vervangproduct niet wenst, gaan wij over tot de terugbetaling van het niet beschikbare product.

Welke verzendkosten betaal ik?
*De verzendkosten hangen af van de verzendmethode.  De verzendkosten staan aangegeven op de site. Ze worden ook duidelijk aangegeven bij het afrekenen.

*Binnekort kan u ook kiezen voor verzending via kiala. De bestelde producten worden dan geleverd in een kiala trefpunt in uw buurt. Meer hiervover binnenkort.

*Afhaling op ons adres in De Pinte is gratis. Klik hier voor onze ligging

Ik heb gekozen voor afhaling. Hoe gaat dit in zijn werk?

U kan ervoor kiezen om de besteld producten af te halen op ons adres in De Pinte. We zijn geen winkel,  afhaling kan enkel na bestelling via onze site.

U kiest dan voor afhaling bij het bevestigen van uw winkelmandje. Afhaling kan doorgaans snel. Omdat onze koffie vers gebrand wordt, kan de termijn hiervoor  langer zijn.We nemen contact met u op om een afhaalmoment af te spreken, uiteraard rekening houdend met uw voorkeuren en wensen.
U kan een voorkeur afhaalmoment alvast noteren bij opmerkingen in uw winkelmandje.
Heeft u een product of geschenk heel snel nodig, neem contact met ons op. We kunnen u zeker helpen!
Klik hier voor onze ligging


Op welke manier kan ik betalen?
*U kan betalen met:
-Creditcard (Visa of Mastercard) en betaalkaart via Ogone
-Paypal
-Vooruitbetaling via overschrijving                                                                              
*Als u betaalt per overschrijving zal uw bestelling pas verstuurd worden na betaling. Dit duurt gewoonlijk een 2-tal werkdagen.

Ik ken Paypal niet, hoe werkt dat precies?
*Paypal garandeert u en ons een beveiligde betaling. Als u privégegevens zoals uw creditcardinformatie opgeeft via een website, is er altijd een risico dat anderen onbevoegde toegang krijgen tot deze gegevens en ze misbruiken door zich voor u uit te geven.
*Wanneer u betaalt met PayPal hoeft u uw gegevens niet online door te geven. Op die manier komt uw informatie niet in verkeerde handen en blijft u veilig.
*De eerste maal dat u via Paypal een betaling wil uitvoeren worden 2 minuten van uw tijd gevraagd om uw gegevens in te brengen, u maakt een login.
*Eens u een login heeft hoeft u die gegevens niet meer in te brengen. U betaald dan zeer snel via uw wachtwoord, in welgeteld 3 klikken is uw betaling dan geregistreerd. Ze beveiligen niet alleen uw persoonlijke gegevens maar bieden ook uitgebreide bescherming tegen ongeautoriseerde betalingen vanaf uw rekening.
*U krijgt een e-mail ter bevestiging van elke transactie vanaf uw PayPal-rekening. Bovendien heeft Payal een klantenondersteuningsteam om u te helpen als dat nodig zou zijn.
      
Hoe kan ik betalen via overschrijving?
*Kies aan het einde van je bestelling de functie 'overschrijven' en rond de bestelling af.
*Je ontvangt een e-mail met een overzicht van de bestelling en alle gegevens om de overschrijving uit te voeren.
*Vergeet niet de besteldatum en ordernummer als mededeling op te geven, zo vinden wij je betaling makkelijk terug. Binnen de 2 dagen krijgen wij bevestiging van je betaling en sturen we de bestelling op.
*We houden je op de hoogte via e-mail over de status van  de bestelling.

Wat zijn de levertijden ?
*De levertijden zijn afhankelijk van de gekozen leveringsmethode.


*Als u koos voor thuislevering dan zal uw pakket de volgende werkdag verstuurd worden. U zal uw pakket dan ontvangen binnen 3 tot 4 werkdagen.                                                                 

*Als u koos voor afhaling op ons adres in de Pinte. Dan kan uw pakket klaargemaakt worden de werkdag volgend op de plaatsing en betaling van uw bestelling. Afhaling kan enkel op afspraak.

*COOKage doet er alles om de vermelde levertijden te respecteren. Wij kunnen echter niet verantwoordelijk gehouden worden voor een levering die te laat aankomt of een pakket dat verloren raakt door derden of door onvoorziene omstandigheden of door overmacht. Indien een product niet onmiddellijk kan geleverd worden brengen we u daarvan zo snel mogelijk op de hoogte. U kan dan zelf beslissen of u het product wenst te annuleren of u een nalevering kiest.

Kan ik een bestelling/geschenk laten leveren op een ander adres?

*Geen enkel probleem. Je krijgt bij de bestelprocedure de mogelijkheid om een leveringsadres op te geven dat anders is dan het factuuradres.                                                                                                                                                                                                               

*Geschenken worden opgestuurd naar het gekozen adres. U krijgt tijdens de bestelprocedure ook de mogelijkheid om een persoonlijke boodschap toe te voegen aan uw geschenk. Een geschenkpakket zal geen factuur bevatten, dit wordt opgestuurd via e-mail.


Hoe wordt mijn pakje geleverd?
*De levering wordt verzorgd door een transportservice zoals bPost, TNT , UPS, ... De bezorging kan in meerdere deelleveringen plaats vinden.
*Dit zal geen extra kosten met zich meebrengen dan diegene die bij het sluiten van de overeenkomst is opgegeven.
*Het transportrisico bij een bestelling is voor COOKage.
*Het is belangrijk dat je bij ontvangst van de producten controleert of deze conform je bestelling zijn.


Hoe kan ik een duplicaat van de factuur verkrijgen ?
*De bevestigingsmail die je krijgt geldt als factuur. Je kan een duplicaat van de factuur krijgen door een mail te sturen naar  info@COOKage.be . Wij bezorgen je dan zo snel mogelijk een duplicaat.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten?
*Geen probleem. Via 'log in/account aanmaken' kan je een nieuw wachtwoord vragen.

Ik heb een verkeerd product gekregen
*Als u een verkeerd product gekregen hebt. Neem dan zeker binnen de 3 dagen na ontvangst contact op met onze info@COOKage.be
*We maken de nodige afspraken om u het juiste product te bezorgen.

Heb ik het recht om mij te bedenken en mijn product terug te sturen?
*Volgens het verzakingsrecht kan je bij COOKage een artikel binnen 14 dagen na ontvangst ruilen of terug te sturen.
*De terug te sturen producten moeten in perfecte staat zijn, en zorgvuldig verpakt in hun originele ongeopende verpakking, zonder wijziging van de referentie of de serienummers; de etiketten moeten intact zijn, evenals de zegels en stempels die de herverkoop van de producten mogelijk maken. Producten die beschadigd of gebruikt zijn komen dus niet voor ruiling of restitutie in aanmerking.
*De kosten voor het opsturen van een artikel zijn voor je eigen rekening. In rekening gebrachte verzendkosten worden niet door ons vergoed.
*De volgende artikelen kunnen niet geruild en/of teruggestuurd worden:
-Levensmiddelen, voeding

-Samengestelde geschenkmanden

-Vouchers of tegoedbonnen.
-Artikelen die beschadigd of incompleet zijn.                                                                                                                                                                  -Artikelen die geopend zijn (zegel verbroken)
*Neem zowieso eerst contact met ons op, voordat u een artikel terugstuurd. Zie ook artikel 11, bij onze algemene voorwaarden, ivm terugsturen van producten.

Hoe stuur ik een product terug?
*Om het terugsturen van producten vlot te laten verlopen vragen we u om een stappenplan te volgen.
1-Meld per mail bij info@COOKage.be dat u een artikel wil terugsturen.
2-Vermeld in de mail duidelijk om welke reden u het product wil terugsturen: verzakingsrecht, verkeerd product,... Dit is belangrijk om u correct te kunnen helpen.
3-U ontvangt van ons een e-mail met een bevestiging van uw verzoek.
4-U ontvangt via e-mail instructies voor de verzending van het artikel.
Er wordt ook duidelijk afgesproken wat de verdere stappen zijn reparatie, omruiling, terugbetaling,...
5-Na ontvangst van uw zending krijgt u een een ontvangstbevestiging.
6-Wij nemen de nodige stappen zoals eerder afgeproken. We houden u verder op de hoogte van de status van het product.

Ik heb een klacht of een opmerking. Hoe neem ik contact op?
*Per mail via info@COOKage.be

*Per SMS op +32 (0)485 69 11 89

*Telefonisch op +32 (0)485 69 11 89


Wat gebeurt er met de persoonlijke gegevens die ik doorgeef?
*De door de koper verstrekte persoonsgegevens zullen door de verkoper enkel verwerkt worden met het oog op het afhandelen van de geplaatste bestellingen
*De door de verkoper verzamelde persoongegevens worden behandeld in overeenstemming met de wet van 8 december 1992 tot bescherming van de persoonlijke levenssfeer. Onder geen beding worden persoonsgegevens aan een derde verstrekt, behoudens en voor zover strikt noodzakelijk aan de tussenpersonen die voor het vervoer van de goederen instaan.
*U hebt op elk moment toegang tot alle informatie u aangaande, en het recht deze informatie op elk moment te wijzigen, conform aan de Europese teksten en de nationaal geldende wetten (artikel 34 van de wet van 6 januari 1978).